maanantai 21. marraskuuta 2011

Työtöppöset


Töissä ei ole mukava pitää kenkiä jalassa. Olen pitänyt villasukkia ja pelkkiä sukkia, sekä mummon tekemiä tossuja. Mummon tekemät ovat venyneet jo vähän liian suuriksi, eivätkä malta pysyä paikoillaan. Siksipä sukelsin lankalaatikkoni perimmäiseen nurkkaan ja kaivoin sieltä Garn Studion Eskimo-langan, jonka ostin puolitoista vuotta sitten tehdäkseni - öö - jotain.

Se jokin jäi tekemättä, sillä lanka oli minusta liian synkkää. Synkkää se on vieläkin, mutta soveltuu ensiluokkaisesti tossuihin, joilla nuohota työpaikan lattioita. Mallia otin Dropsin sivuilta täältä, mutta jätin ohjeen varret tekemättä. Pehmoiset ovat ja mukavat jalassa, mutta myönnän auliisti, että näitä ei ole kauneudella pilattu. Noh, käytännöllisyys ennen kaikkea - vai miten se meni..?

Tänään minulla on vapaapäivä, jonka ajattelin hyödyntää joulukorttien tekoon. Minulla on parisenkymmentä poronpäätä pöydällä odottamassa. Ajattelin laittaa joululaulutkin soimaan, jotta pääsen oikeaan tunnelmaan.

Hauskaa viikonalkua kaikille! Ja kiitos kommenteistanne pastakerään. :)

3 kommenttia:

  1. Vapaapäivää vietetään täälläkin! Minulla on joulukortit vielä tekemättä, kun tämä vapaapäivä tuli jo ohjelmoitua muulla tavalla. Rentouttavaa vapaapäivää sinne!

    VastaaPoista
  2. Kivat tossut ja varmasti sopivat hienosti tarkoitukseensa! Mukavia puuhasteluhetkiä korttien parissa :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä kunnon tossut työpaikalla ovat mukavat...yleensä joka paikassa on niin kylmä, että jalat ovat jäässä (siis minun mielestäni :)).

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää aina, kiitos!